لاریجانی، آخرین وضعیت جسمانی طالبانی را پیگیری کرد
در گفتگوی تلفنی با رئیس مجلس عراق:
لاریجانی، آخرین وضعیت جسمانی طالبانی را پیگیری کرد
تهران ــ رئیس مجلس در گفت‌وگوی تلفنی با معاون رئیس جمهور و رئیس پازلمان عراق از آخرین وضعیت رئیس جمهور عراق باخبر شد و برای وی شفای عاجل را مسئلت کرد.
به گزارش کردپرس به نقل از خانه ملت، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز ( چهارشنبه 29 آذر ماه)‌ در گفتگوی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان عراق از آخرین وضعیت رئیس جمهور عراق باخبر شد و برای وی شفای عاجل را مسئلت کرد.
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در مکالمه تلفنی جداگانه ای با برهم صالح نخست وزیر پیشین اقلیم کردستان و جانشین طالبانی در اتحادیه میهنی، در جریان آخرین اقدامات پزشکی صورت گرفته برای بهبودی وضعیت جسمانی رئیس جمهور عراق قرار گرفت.
دکتر لاریجانی در این تماس‌های تلفنی جداگانه از خدواند متعال سلامتی و شفای عاجل ایشان را مسئلت و ابراز امیدواری کرد وضعیت جسمانی رئیس جمهوری عراق هرچه زودتر بهبود یابد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این گفت‌وگوها رئیس جمهور عراق را از شخصیت‌های بزرگ و تاثیر‌گذار در منطقه دانست که برای توسعه و گسترش مناسبات برادرانه دو کشور تلاش‌های وافری انجام داده است.
برهم صالح معاون طالبانی و اسامه النجیفی رئیس مجلس نمایندگان عراق هم ضمن قدردانی از تماس تلفنی دکتر لاریجانی از آخرین تلاش‌های صورت گرفته برای وضعیت جسمانی جلال طالبانی گزارش دادند و از اعزام تیم متخصص پزشکی از سوی ایران برای بهبودی حال رئیس جمهور عراق تشکر کردند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:لاریجانی, آخرین وضعیت جسمانی طالبانی را پیگیری کرد , | 20:38 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=